IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

Namen seminarja

V praksi velja pravilo, da je v pogovoru uspešen tisti, ki upošteva tri najpomembnejša pravila dobrega dialoga. Prvo zahteva, da se naučimo poslušati, upoštevati in spoštovati druge ter si prizadevamo, da drugi poslušajo, upoštevajo in spoštujejo nas. Drugo določa, da je treba prepoznati svoje in sogovornikove odzive, ki odločilno vplivajo na potek pogovora ter se zavedati, kateri odzivi so primerni in katere bo treba opustiti. Tretje pa uči, kako priti do skupnega cilja. Najučinkovitejša pot za uresničitev teh treh pravil je prav gotovo asertivno komuniciranje!

Verjetno ste se že spraševali, zakaj z nekaterimi sodelavci težko sodelujete. Morda ste ugotavljali, zakaj jih »težko prenašate«, težko vam je, kadar se morate z njimi pogovarjati, dogovarjati ali celo reševati konflikte. Ko boste spoznali, zakaj se ljudje odzivamo z obrambnim vedenjem, boste lahko svoje komuniciranje spremenili in ustvarili temelje za uspešno sodelovanje.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, z udeležbo v dvorani kot tudi izvedbo preko on-line prenosa. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na seminarju. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Komu je namenjen

Na predavanje vabimo:

  • kadrovike,
  • projektne managerje,
  • vse, ki na dnevni bazi veliko komunicirajo s sodelavci, kupci, dobavitelji,
  • še posebej udeležbo priporočamo medicinskim sestram in strokovnim sodelavcem v zdravstvu, šolstvu, javni upravi, ...
  • samostojne izvajalce, ki se pri svojem delu soočajo z veliko mero komunikacije in usklajevanja z ljudmi ter delom pod visokimi časovnimi pritiski
  • ter tudi vse, ki si želijo bolje in lažje komunicirati z drugimi ljudmi.

Vabljeni!

Po udeležbi na prvi delavnici asertivnega komuniciranja vas vabimo na nadaljevalni tečaj Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI.

Iz programa seminarja

VSEBINA in CILJI PROGRAMA
I. del, med 9. in 11. uro:
KAKO KOMUNICIRAMO V VSAKDANJIH SITUACIJAH:
kaj je zaželeno in kaj bi bilo treba opustiti,
kaj pomeni obrambno vedenje,
zakaj in kako z obrambnim vedenjem uničujemo medosebne odnose,
zakaj izbiramo agresivno (strategija boja), pasivno (strategija bega) in pasivno – agresivno vedenje (manipulacija ali dvojna sporočila),
kako razviti asertivno komuniciranje.
 
KAJ JE ASERTIVNO VEDENJE oz. KOMUNICIRANJE:
kaj lahko v pogovorih dosežemo, če upoštevamo: jaz sem v redu, ti si v redu.
temelji asertivnosti: spoštovanje, sprejemanje odgovornosti, povezanost, sodelovanje.

II. del, med 11.15 in 13.15:
 
KAKO SE ASERTIVNO ODZVATI, DA BODO DRUGI RAZUMELI NAS IN KAKO, DA BOMO MI RAZUMELI DRUGE
kako povedati, da nas nekaj moti, nam ni všeč, da imamo pomisleke …; kako postaviti meje,
kako pojasniti svoje želje oz. cilje brez konfliktov,
kako izraziti oziroma obvladati svoja čustva,
kako se odzvati na besedne napade, očitke, žalitve ali grožnje,
kaj storiti, če se spremenijo čustva sogovornika, njegovo vedenje pa postane moteče,
kako umiriti sogovornika, da se lahko začnemo pogovarjati,
upoštevajmo tri temeljne pristope: raziskati, preveriti, potrditi,
kaj pomeni pojasniti dejstva oz. argumentirati (objektivno pojasnjevanje),
kako povemo kritiko in kako jo sprejmemo,
kako rečemo NE,
kako povemo neprijetno novico,
kako razvijemo t. i. partnerski odnos.
Modula se med seboj dopolnjujeta in obstaja možnost, da del prvega dela predavanja obdelamo ob drugem delu in obratno!

Po zaključku izobraževanja boste vsi sodelujoči (sodelujoči so vsi tisti, ki se prijavijo v prenos ali se udeležijo šole v dvorani) prejeli potrdilo o pridobljenem znanju s področja asertivnega komuniciranja.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).


DatumMestoCena  
11.5.2021V živo prek spleta210 EUR + DDVPRIJAVA

Predavatelj/i

univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.

Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še mednarodno licenco in naziv

Potek seminarja

Seminar bo potekal preko ZOOM-a, med 9. in 13.15 uro. Tekom predavanja naredimo 30 min odmor. Mesta na seminarju so omejena!

  • Zaradi epidemije v državi trenutno ne izvajamo predavanja z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja v kolikor bo na voljo, ali bili povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.
Reference:

»Organizacija seminarja je bila brezhibna, v urejenem poslovnem okolju. Pohvalila bi prijetno gostoljublje gospe Berginc in profesionalno voden seminar gospe Zidar Gale.«
(Študijski center za narodno spravo)

»Zelo zanimivo, praktični primeri, poslušnost predavateljice, prijaznost in nevsiljivost.«
(MARIBORSKI VODOVOD, J.P., d.d.)

»Zelo dobro vodena delavnica. Strokovna predavateljca je odlično predstavila osnove asertivne komunikacije.«
(JAVNI HOLDING LJUBLJANA, d.o.o.)

»Pridobili veliko informacij, ki lahko pripomorejo k boljšim odnosom.«
(MARIBORSKI VODOVOD, J.P., d.d.)

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih
-->