Seminarji

Iz upravljanja v razvoj delovne uspešnosti: matrika usposobljenosti…

Dejan Gruban

Namen seminarja

Bodim iskreni: Čas je za spremembe

Tradicionalni pristopi k ocenjevanju in nagrajevanju delovne uspešnosti ter dolgotrajni, frustrirajoči letni pogovori ne dajejo več pričakovanih rezultatov in ne izboljšujejo organizacijske uspešnosti in učinkovitosti. Delo se je namreč v zadnjem času bistveno spremenilo in zahteva bolj dinamičen, individualiziran pristop k razumevanju posameznikov, njihove delovne uspešnosti in izboljšanju učinkovitosti.  Velika podjetja kot so Adobe, General Electric, Google, Microsoft in Netflix so nekatera izmed prvih ki so s tem zavedanjem, v celoti prenovila tradicionalne sistemske rešitve za upravljanje z delovno uspešnostjo. Čas je, da se tem velikanom napredka pridružite tudi vi!

Enačba, ki preverjeno prinaša rezultate:

Delovna uspešnost = znanje / sposobnosti krat motivacija / zavzetost

Na delovno uspešnost lahko pogledamo tudi kot na enačbo - Znanje in sposobnosti krat motivacija in zavzetost. -  in  le če znamo razvijati vse njene dele, bodo dobri rezultati logična posledica.  Lahko imamo vse možne kompetence, znanja in potenciale, pa bodo brez motivacije nevidni in neizkoriščeni. Seveda velja tudi obratno. Prav tako se moramo zavedati, da je naše nadgrajevanje vseh delov te enačbe v organizaciji, edini način za njeno uspešnost v prihodnosti. S tem namenom moramo pri ocenjevanju delovne uspešnosti zaposlenih vedno imeti v mislih dve vprašanji:. Kako dobro opravljajo svoje delo in kako učinkoviti so danes ter kako bodo v prihodnosti. Do kakšnih rezultatov lahko pripelje nadaljnje razvijanje njihovih potencialov torej kakšen je njihov potencial rasti in kako pomemben del enačbe  uspeha predstavljajo za našo organizacijo  Ko ti dve vprašanji združimo v mrežo, dobimo močno orodje za delo z zaposlenimi  preko katerega lahko lažje prepoznamo potenciale in delovno učinkovitost vsakega zaposlenega ter zaposlene združimo v skupine, ki nam bodo olajšale nadaljnje ustvarjanje načrta rasti naše organizacije. Dobimo matriko devetih kvadrantov.

Vodič za razvoj in nasledstveno načrtovanje

Tako kot v tej matriki opazujemo dva ključna vidika razvoja zaposlenega: potenciale in delovno učinkovitost, se v nenehnem osredotočanju na dva pomembna pola vsakodnevno znajdejo tudi vodje. Večina med današnjimi vodji ima dvojno vlogo: pri eni so v ospredju ozka strokovno - funkcionalna znanja, pri drugi veščine ravnanja z ljudmi! Dober vodja mora znati obvladati svoje delo, reševati poslovne probleme in naloge, toda hkrati tudi skrbeti za ljudi. uspešnost sodelavcev v veliki meri  res odvisna od njihovih kompetenc (sposobnosti in lastnosti), a ne smemo spregledati vloge vodenja in usmerjanja. »Zaposleni ne zapusti podjetja, temveč svojega vodjo«.

Le ob ustrezni podpori lahko potenciali naših sodelavcev res zacvetijo in to bo trenutek, ko bodo  veliki talenti izbrali vašo organizacijo. V zagotavljanju takšne organizacijske kulture  igra pomembno vlogo vključevanje ustreznih orodij za merjenje potencialov sodelavcev in njihove delovne učinkovitosti ter konsistentno vključevanje informacij, ki jih z njimi dobimo, v usmerjanje njihovega talenta.  V boljši jutri zanje in za našo organizacijo. Ko dodobra  spoznamo potenciale svojih sodelavcev – njihove kognitivne sposobnosti, osebnostne lastnosti in motivacijska sidra lahko ugotovimo ali se ujemajo z delovnim mestom na katerem se nahajajo in najučinkoviteje predvidevamo njihovo delovno učinkovitost. Orodje, ki nam to omogoča je poleg matrike  9 kvadrantov, ki nam ponuja informacije kako te potenciale  prepoznati in izkoristi pri načrtovanju razvoja posameznikov in načrtovanju nasledstev, tudi PXT.  Ko združimo ti dve orodji dobimo močen napovedovalec uspeha naših zaposlenih in organizacije – dobimo pomemben del enačbe uspeha. Spoznamo kaj je tisto kar naše zaposlene motivira, kje bodo blesteli in kako jim lahko mi pomagamo pri tem. Prave ljudi znamo postaviti na prava delovna mesta – na tisto točko v kvadrantu, ki bo njih vodila do zadovoljstva našo organizacijo pa med velikane naše ind

V okviru našega srečanja boste prejeli seznanitveni načrt za kaj pri matriki usposobljenosti gre in kako se tega projekta lotiti v okviru svojega podjetja.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

Uvod v temo: iz upravljanja… v razvoj delovne uspešnosti
  • analiza izzivov: strategije ravnanja z ljudmi pri delu
  • upravljanje sprememb ali obvladovanje kaosa?
  • vaja: koliko in kako se med seboj poznamo?
  • upravljanje delovne uspešnosti: zaton tradicionalnih modelov
  • razvoj delovne uspešnosti: proces
  • uvajalni razvojni pogovor: naloge, standardi delovne uspešnosti, kompetence

Zavzetost zaposlenih: velika slika

  • globalni problem št. 1: nezavzetost zaposlenih?
  • zavzetost kot sestavljanka
  • deset dejavnikov zavzetosti zaposlenih
  • vaja: načrtovanje sprememb – model “kako”?

Uvajalni razvojni pogovor: postavljanje ciljev

  • ovire uspešnemu komuniciranju
  • 6-fazni model komunikacijskih veščin
  • kaj je moje delo: postavljanje prioritet in ciljev
  • ciljno vodenje (MBO) in razvojni pogovori
  • SMART in FAST postavljanje ciljev
  • vaja: postavljanje individualnih ciljev

Vodenje in coaching

  • vaja: utrjevanje konstruktivnih vedenj – simulacija vodenja košarkaške reprezentance
  • 1. Splošni pristop
  • 2. Postavljanje ciljev
  • 3. Sprejemanje odločitev in izbira sodelavcev
  • 4. Prevzemanje odgovornosti
  • 5. Pred, med in po “tekmi”

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljem in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljem in
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na izbranih seminarjih/webinarjih v okviru Centra za izobraževanje (izključujejo se krajši on-line in več-dnevni seminarji). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Srečanje je namenjeno vsem oblikam managerjem,vodjem kadrovskih služ, kadrovikom, direktorjem ter vsem, ki bi se želeli sezaniti z naprednejšo obliko zaposlovanja.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Dejan Gruban

je mednarodno akreditirani Profiles International in Human Synergistics International svetovalec za področja selekcije, ocenjevanja in razvoja kadrov, poslovnega coachinga, izvajanja poslovnih simulacij in vaj ter raziskav zavzetosti zaposlenih, organizacijske kulture in poslovne učinkovitosti. Izvedel je preko 100 raziskav organizacijske kulture,…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

14.10.2021

ONLINE

Dejan Gruban

14.10.2021

Ljubljana

Dejan Gruban

25.11.2021

ONLINE

Dejan Gruban

25.11.2021

Ljubljana

Dejan Gruban

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.