Seminarji

Davčni in računovodski vidik izplačila poslovne uspešnosti ob koncu leta ter ustrezno poročanje z REK-1 in iREK obrazcem

Simona Matko Počivalšek

Namen seminarja

V praksi velikokrat zasledimo izraze kot so: božičnica, 13. plača, poslovna uspešnost, nagrada in drugo. Zakonodaja ne predpisuje pojmovanja izplačila poslovne uspešnost, opredeljuje pa določene sestavine, ki so potrebne za izplačilo poslovne uspešnosti pod davčno ugodnejšimi pogoji. Na kaj vse morajo biti delodajalci pozorni, da bo izplačilo poslovne uspešnosti davčno ugodnejše in na kakšen način bomo poročali izplačilo z Rek obrazci, da bo izplačilo ugodnejše tudi za delavce in njihovo pokojninsko osnovo, si bomo pogledali na seminarju.

Iz programa seminarja

  • Opredelitev pojmovanja poslovne uspešnosti;
  • Davčni vidik izplačila PU pod davčno ugodnejšimi pogoji;
  • Delovno pravni vidik izplačila PU v skladu z kolektivnimi pogodbami in ZDR-1;
  • Kako ravnamo v primeru kadar delodajalca ne zavezuje nobena kolektivna pogodba?
  • Ali je pravilnik o izplačilu poslovne uspešnosti obvezen?
  • Sklep poslovodstva družbe o izplačilu PU;
  • Opredelitev meril in kriterijev za davčno ugodnejšo obravnavo izplačila PU;
  • Ali je dovoljena različna višina izplačila PU za zapsolene in praktični primeri;
  • Vpliv izplačila PU na izračun osnove za nadomestila po ZDR-1;
  • Kako izplačilo PU vpliva na osnovo preteklega leta pri zahtevkih za refundacijo boleznin, ki so v breme ZZZS;
  • Ustrezno poročanje z Rek in iRek obrazcem;
  • Kako poročanje na Rek obrazcu vpliva na izračun pokojninske osnove zaposlenega;
  • Zunanja revizija M4 s strani ZPIZa in popravki poročanja v M poljih na Rek obrazcih;
  • Kako pravilno poročamo M4 podatke izplačila PU v primeru porodniškega dopusta, bolniške odsotnosti ipd.
  • Odgovori na vaša vprašanja in dileme v praksi.

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal preko ZOOM med 09.00 in 12.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Predavatelj/ica

Simona Matko Počivalšek

je diplomirana ekonomistka in aktivna predavateljica, ki prihaja iz prakse , članica davčno izobraževalnega inštituta in drugih organizacij. Na področju računovodstva in kadrovanja deluje že več kot 15 let tako v večjih mednarodnih podjetjih kot tudi v računovodskih servisih. Vsakodnevno se srečuje z marsikatero dilemo, zagato, revizijskimi in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

8.3.2022

ONLINE

Simona Matko Počivalšek

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.