Seminarji

Davčne blagajne - realnost pri poslovanju, vezana knjiga računov v praksi in tveganja pri poslovanju z gotovino

Mag. Dejan Petkovič

Namen seminarja

Z 2.1.2016 so začele veljati obveznosti uporabe davčnih blagajn in uporabljati določbe Zakona o potrjevanju računov. Seminar je namenjen uporabi davčnih blagajn, za vse tiste, ki ste to obveznost že vključili v svoje poslovanje, kot za vse tiste, ki se te zakonske obveznosti še niste lotili ali še razmišljate o prehodu iz vezane knjige računov na uporabo davčne blagajne. Na seminarju bo predstavljena praksa davčnih blagajn (koliko davčnih blagajn potrebujemo v primeru več prodajnih mest?, Kaj se šteje za prodajno mesto?, ...).

Problemska vprašanja ki jih bomo obravnavali:

  • Poskusno davčno potrjevanje računov
  • Ali lahko izdajam in potrjujem račune tudi v nedeljo, ko nimam uradnega delovnega časa?
  • Prodaja blaga v eni trgovini in vračilo blaga v drugi trgovini, kako ravnati?
  • Dobropis in nov račun na eni listini ali ločenih listinah?
  • Ali moram hraniti še kakšne druge dokaze v primeru izdaje popravka računa?
  • Kdo dejansko izda račun: tisti, ki sproži izdajo in tisk računa ali tisti, ki ga izroči stranki?
  • Kdo vse lahko dela na blagajni, ali vsi potrebujejo pogodbo z družbo/podjetnikom?
  • Delam s petimi davčnimi blagajnami, ali v primeru težav potrebujem tudi 5 vezanih knjig?
  • Ali je nujno, da imam toliko digitalnih potrdil, kolikor je blagajniških mest?
  • Izdaja potrjenih in »nepotrjenih« (negotovinskih) računov na enem blagajniškem mestu
  • Pozor pri izdaji kopij računov – na kaj bodite pozorni
  • Dodatne oznake na računu, ali so sploh možne
  • Ali bo za vse napake, ki se nam bodo zgodile, odgovoren avtor/prodajalec našega blagajniškega programa?

NUJNO: Namreč pomembno je, kaj morajo zavezanci zagotoviti pri poslovanju z gotovino. Torej, potrebno je poznati osnove! POMEMBNO: Zelo pomemben je natančen popis poslovnih prostorov, kar je potrebno sporočiti na FURS ter kvalitetna sestavitev internega Akta (vsi udeleženci na seminarju prejmete osnutek internega akta!).

Seminar je namenjen obravnavi praktičnih zagat, ki se pojavljajo ob vpeljevanju in že v praksi uporabe davčnih blagajn.

Iz programa seminarja

  • Opredelitev gotovine
  • Tveganja pri poslovanju z gotovino, gibanje sredstev med gospodinjstvom in dejavnostjo
  • Napovedane spremembe glede imetništva poslovnega računa (Zakon o davčnem postopku)
  • Vezana knjiga računov in uporaba v praksi - opozorila, da ne bo globe za prekrške
  • Kateri so razlogi za predlagani način uvedbe obveznega potrjevanja računov in kateri sistem bo uveden?
  • Kaj vse predvideva Pravilnik o izvajanju Zakona o davčnem potrjevanju računov
  • Kdo so zavezanci (ali bodo izjeme za izvajanje postopka potrjevanja računov)?
  • Katere so novosti - podatki, ki jih bo moral vsebovati račun? 
  • Naknadni popravki računov in ravnanja v primeru tehničnih (internetnih) težav
  • Kako bo potekal postopek potrjevanja računov?
  • Posredovati bomo morali podatke o poslovnih prostorih (kaj vse šteje kot poslovni prostor?)
  • Nadzor in prekrški v zvezi z Zakonom o davčnem potrjevanju računov

Vse bo povezano s predlaganimi pripombami in rešitvami, odgovarjali bomo na odprta vprašanja.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 20 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

Potek seminarja

09.00 - 09.15 Dobrodošlica ob jutranji kavi
09.15 - 11.15 Predavanje I. del z diskusijo
11.15 - 12.15 Odmor za kosilo za priložnost za druženje
12.15 - 14.00 Predavanje II. del z diskusijo

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vsem, ki poslujejo z gotovino.

Reference

»Zelo dinamično, poučno, strokovno. Dobila sem odgovore na zastavljena vprašanja in sem zelo zadovoljna.«
(Suzana Zupanc, MLEKARNA CELEIA d.o.o.)

»Super, strokovno in razumljivo.«
(Tatjana Lotrič, SLOREST d.o.o.)

»Zelo dobro organizirano izobraževanje.«
(Valerija Perša, DVOJEZIČNA SR. ŠOLA LENDAVA)

»Zelo dobro predavanje ter veliko koristnih nasvetov in praktičnih primerov.«
(Špela Šetinc, C&A MODA d.o.o.)

»Strokovno, zanimivo.«
(Lilijana Krištof, INTEREXPORT d.o.o.)

Predavatelj/ica

Mag. Dejan Petkovič

samostojni davčni in podjetniški svetovalec, član Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije in direktor Inštituta za poslovodno računovodstvo. Ima več kot 15 let delovnih izkušenj s področja davčnega svetovanja, vodenja računovodstva in financ. Je višji predavatelj Visoke šole za računovodstvo (obdavčitev podjetij in upravljalno računovodstvo). Izvaja…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

21.1.2016

Ljubljana

Mag. Dejan Petkovič

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.