Seminarji

Verodostojna računovodska listina v elektronski obliki

Biserka Šubelj

Namen seminarja

Na seminarju vas bomo seznanili z odgovorom na vprašanje, kaj o elektronskih dokumentih / elektronskem podpisu in elektronskem arhiviranju pravijo računovodski in davčni predpisi v povezavi s predpisi iz področja elektronskega poslovanja ter arhiviranja. Tematika vam bo predstavljena na praktični način z računovodsko-davčnega vidika.  Vaša predhodno zastavljena vprašanja so zelo zaželjena.

Iz programa seminarja

  1. VERODOSTOJNI ELEKTRONSKI DOKUMENT/ E-KNJIGOVODSKA LISTINA
  • Kaj pomeni ELEKTRONSKA KNJIGOVODSKA LISTINA 
  • kdaj je dokument  verodostojen oziroma kdaj je knjigovodska listina verodostojna?
  • Ali digitalizacija opravil in s tem E-oblike dokumentov vplivajo na njihovo verodostojnost in če kako?
  • Ali je .pdf, .jpeg, .xml ustrezna E- oblika dokumenta?
  • Ali je elektronski podpis na E-dokumentu obvezen?
  • Ali je uporaba skeniranega podpisa ustrezna - kaj o tem pravijo predpisi?
  • V kakšni obliki se morajo E - dokumenti hraniti in koliko časa?
  1.  PLAČILNA LISTA 
  • ali je lahko plačilna lista E- dokument?
  • v kakšni obliki se mora hraniti?
  • kaj pomeni trajno hranjenje dokumentov povezanih z obračunom plač in kadri?
  1. PRAVILNIK O RAČUNOVODSTVU
  • Kaj se mora v PRAVILNIKU O RAČUNOVODSTVU spremeniti / dopolniti zaradi E-dokumentov in E-arhiviranja?

      4. E-arhiv v oblaku oziroma ponudniki E-arhiviranja

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 10.00 in 12.00. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Na seminar vabimo računovodje, knjigovodje ter vse, ki se kakorkoli pri svojem delu srečujete z knjigovodskimi listinami.

Predavatelj/ica

Biserka Šubelj

Biserka Šubelj, univ. dipl. ekonomist, davčna svetovalka z licenco pri ZDSS in višje šolska predavateljica za davke in računovodstvo. Z računovodstvom se ukvarja že od leta 1998, z davki pa se je začela podrobneje ukvarjati od leta 2003. Je avtorica številnih priročnikov, člankov in e-seminarjev na temo davki, računovodstvo in podjetništvo. Ima…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

29.5.2023

Ljubljana

Biserka Šubelj

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.