Seminarji

Strokovnjak za obračun stroškov dela

Simona Matko Počivalšek

Namen seminarja

Pomembnost poznavanja zakonodaje in postopkov obračunavanja plač in drugih stroškov dela se je izkazala predvsem v času pandemije, ko so podjetja morala pri različnih vrstah nadomestil upoštevati spremembe pri obračunavanju in poročanju določenih postavk pri samem obračunu plač in drugih stroškov dela. Tu je do izraza prišla odgovornost referentov in vodij obračunov plač do pravilnega poročanja in obračunavanja postavk, v izogib zavrnitvam zahtevkov nadomestil in povračil stroškov dela. Pravilno poročanje izplačanih plač in drugih stroškov dela  znatno vpliva tudi na pokojninsko osnovo delavca in na višino prispevkov in davkov, ki jih delodajalec odvede in plača tako v imenu delavca kot v svojem imenu.

Izobraževanje STROKOVNJAK ZA OBRAČUN STROŠKOV DELA je namenjeno vsem, ki se v praksi srečujete z omenjenim področjem in obračunavate in poročate izplačila delavcem. Izobraževanje je namenjeno tudi začetnikom, ki bi si želeli spoznati področje stroškov dela.

Namen izobraževanja je spoznati,osvojiti in tudi poglobiti posebnosti pri obračunavanju in poročanju stroškov dela skozi čiste osnove obračunov. Poudarek je na praktičnih primerih, izračunih in tistim področjem, kjer v praksi prihaja do napak in popravkov.

Izobraževanju se lahko pridružite

  • 21., 22. in 24. februarja 2022 (Zoom in/ali z udeležbo)

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

1. dan (21. februar 2022):

  • Opredelitev pojmov pri stroških dela
  • Spoznavanje zakonodaje, ki vpliva na obračune stroškov dela
  • Zakon o dohodnini in dohodninska lestvica
  • Poročanje na mesečni ravni za podatke o odmeri dohodnine
  • Vzdrževani družinski člani in druge olajšave iz naslova plač
  • Poročanje stroškov dela preko REK obrazcev in Pravilnik o poročanju
  • Poročanje ZAP/M obrazca in spremembe na tem področju
  • Praktični primer obračuna plače z poročanjem in knjiženjem v glavno knjigo
  • Olajšave za DDPO iz naslova stroškov dela
  • Olajšave prispevkov na mesečni ravni pri izjemah, ki jih opredeljuje zakonodaja

 2. dan (22. februar 2022):

  • Zahtevnejši primeri obračuna plač in poročanje
  • Boleznine in refundacije v breme ZZZS
  • Nadomestila in boleznine v breme delodajalca
  • Obračuni in izplačila drugih stroškov dela ( prevoz na delo, prehrana, jubilejne nagrade,odpravnine,terenski dodatek,dnevnice in prevoz na službenem potovanju itd.)
  • Regres za letni dopust, obračun in poročanje ter davčni vidik
  • Odmera za letni dopust in izplačilo nadomestila neizkoriščenega dopusta
  • Obračun poslovne uspešnosti za zaposlene po kolektivni pogodbi

3. dan (24. februar 2022): 

  • Obračuni študentskega dela
  • Praktikanti na obvezni praksi
  • Obračuni za delavce preko agencije
  • Podjema pogodba: obračun in poročanje
  • Avtorska pogodba: obračun in poročanje
  • Pogodba o začasnem delu upokojencev
  • Drugi obračuni s praktičnimi primeri
  • Povzetek izobraževanja

 Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM) med 10.00 in 12.00 uro. Tekom predavanja naredimo 20 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Predavatelj/ica

Simona Matko Počivalšek

je diplomirana ekonomistka in aktivna predavateljica, ki prihaja iz prakse , članica davčno izobraževalnega inštituta in drugih organizacij. Na področju računovodstva in kadrovanja deluje že več kot 15 let tako v večjih mednarodnih podjetjih kot tudi v računovodskih servisih. Vsakodnevno se srečuje z marsikatero dilemo, zagato, revizijskimi in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

21.2. – 24.2.2022

Ljubljana

Simona Matko Počivalšek

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.