Seminarji

Izvajanje gradenj in investicijskih projektov po FIDIC pogodbah s predstavitvijo FIDIC 2017

Petja Plauštajner

Namen seminarja

Bogat program seminarja udeleženca popelje od predstavitve pogodb po vzoru FIDIC pravil, do njihovih posebnosti. Udeleženci se bodo seznaniti, kako so razporejeni riziki med naročnikom in izvajalcem glede na posamezno vrsto vzorca FIDIC pogodbe (Rdeča, Rumena, Srebrna knjiga), ter kakšna je vloga inženirja. Zlata FIDIC pravila, posodobljena Mavrična izdaja so le nekatere od aktualnih tem, ki bodo na seminarju predstavljene. Med seminarjem se bomo posvetili tudi ureditvi sprememb ter prilagoditev pri pogodbah po vzoru FIDIC pravil, ter kako spremembe cen materialov vplivajo na pogodbeno ceno.

Iz programa seminarja

  • Predstavitev FIDIC in Zlatih pravil FIDIC.
  • Razlike med Rdečo in Rumeno FIDIC knjigo.
  • Vloga Inženirja po FIDIC pogodbah.
  • Značilnosti Srebrne FIDIC knjige.
  • Spremembe in prilagoditve pri FIDIC pogodbah.
  • Način reševanja zahtevkov in sporov po FIDIC knjigah.
  • Novosti po FIDIC knjigah iz l. 2017.

Priznanje kreditnih točk s strani IZS

Po dogovoru z IZS bodo pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na seminarju pridobili 3 kreditne točke iz izbirnih vsebin v skladu s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev (Uradni list RS, št. 37/18).

Po opravljenem dogodku moramo organizatorji na IZS dostaviti zbirni seznam – listo prisotnosti pasivnih udeležencev, katera mora vsebovati imena in priimke pooblaščenih in nadzornih inženirjev, njihove identifikacijske številke IZS ter lastnoročne podpise oz. poslati potrdilo, da so se navedeni člani na seznamu udeležili spletnega izobraževanja in tako poslušali celotno spletno izobraževanje. Dokumentacijo je potrebno dostaviti po e-pošti v roku 14 dni od izvedbe dogodka, zato vas prosimo, da vašo identifikacijsko številko javite že ob prijavi. Sicer pa ob zahvali, ki jo pošljemo zaključenem seminarju.

Ob izvedbi seminarja bomo vsem udeležencem izdali potrdilo o udeležbi z vsebino o pisnem priznanju kreditnih točk s strani Inženirske zbornice Slovenije. Vlogo za priznanje kreditnih točk v vašem imenu bo vložena z naše strani.

Kreditne točke bodo pripisane avtomatsko in udeleženci sami ne rabijo ničesar javljati na IZS.

Priznanje kreditnih točk s strani ZAPS

V skladu z dogovorom z Zbornico za arhitekturo in prostor Slovenije (ZAPS) boste člani prejeli 3 kreditne točke - sklop D (Poslovanje in management). 

Kreditne točke bodo vnešene na podlagi poslanega seznama z naše strani, tako da udeleženci ne rabite ničesar pošiljati na ZAPS. Prosimo vas, da nam vašo identifikacijsko številko ZAPS javite že ob prijavi.


Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • potrdilo udeležbi (s priznavanjem kreditnih točk).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • potrdilo o udeležbi (s priznavanjem kreditnih točk).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb). 

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 9.00 in 13.00 uro. Tekom predavanja naredimo 30 min odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen naročnikom gradenj, investitorjem, izvajalcem, inženirjem, podjetjem v gradbeništvu, projektantom, pravnikom. Na predavanje vabljeni tudi vsi, ki vas kakorkoli tematika seminarja zanima in bi želeli pridobiti strokovne in praktične informacije.

Vabljeni!

Reference

»Hvala lepa za ZELO dobro predavanje.«
(Marko K., GH Holding d.o.o.)

»Hvala za današnje izobraževanje, bilo je zanimivo in uporabno.«
(Tomaž T., Projekt d.d., Nova Gorica)

»Izobraževanje je bilo zanimivo.«
(Matej K., Projekt d.d., Nova Gorica)

Predavatelj/ica

Petja Plauštajner

odvetnica v Ljubljani, članica predsedstva Stalne arbitraže pri GZS, slovenska delegatka pri ICC komisiji za arbitražo in ARS (alternativno reševanje sporov) ima več desetletne izkušnje s svetovanjem ter zastopanjem strank v gradbenih sporih. Bogate izkušnje ima z zastopanjem strank v mednarodnih arbitražnih sporih pred različnimi mednarodnimi…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

3.6.2024

ONLINE

Petja Plauštajner

3.6.2024

Ljubljana

Petja Plauštajner

25.11.2024

ONLINE

Petja Plauštajner

25.11.2024

Ljubljana

Petja Plauštajner

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.