Učinkovita in suverena telefonska izterjava

Namen seminarja

Uspešno in učinkovito upravljanje s terjatvami postaja za poslovanje podjetij vedno pomembnejša dejavnost, od katere je lahko v veliki meri odvisna njihova finančna uspešnost. Z udeležbo na seminarju boste pridobili znanja, veščine in kompetence, s katerimi boste lahko vsak telefonski stik s stranko pripeljali do želenega cilja – do poplačila obveznosti. Pridobili boste ustrezna znanja, veščine in kompetence s področja komunikacije, s katerimi bodo lahko tudi v najtežjih situacijah ohranili lastno integriteto in suverenost ter s sogovornikom dosegli »zmagam – zmagaš« rešitev in tako zagotovili dolgoročno partnersko sodelovanje s stranko. Nadgradili boste stopnjo profesionalnosti v težavnejših oblikah komunikacije z različnimi kategorijami sogovornikov in razvili veščine in kompetence asertivne komunikacije s poudarkom na kompetenci sprejemanja in podajanja neprijetne informacije (zavrnitve) ter vodenja pogovora v postopku izterjave.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen osebam, ki so v podjetjih zadolžene za zapiranje odprtih terjatev in vsem, ki se ukvarjajo z opominjanjem in izterjavo dolžnikov.

Iz programa seminarja

1. Izterjava kot pomemben del poslovnega procesa podjetja:

  • pomen izterjave za uspešno poslovanje,
  • zakaj ljudje ne plačujejo,
  • izterjava dolga ali dobri odnosi s strankami?

2. Učinkovita in suverena telefonska izterjava:

  • posebnosti telefonske izterjave,
  • kako se lotimo telefonske izterjave (pomen postavitve cilja in strategije),
  • scenarij pogovora za učinkovito in suvereno telefonsko izterjavo – koraki telefonskega pogovora,
  • uspešno zaključevanje pogovora v telefonski izterjavi – zaveza in dogovor.

3. Komunikacijska orodja in metode učinkovite in suverene telefonske izterjave:

  • formula učinkovite komunikacije kot ključ za učinkovito in suvereno izterjavo = 100% posluh + 100% govor,
  • »zmagam – zmagaš« pozicija in kako jo dosežemo (jezik motivacije in partnerstva vs jezik represije in pohlevnosti),
  • energija in moč besed v postopku izterjave (katere besede da, katere ne in zakaj),
  • vodenje pogovora v postopku izterjave ali zakaj so vprašanja »alfa in omega« učinkovite izterjave,
  • učinkovito vplivanje nase za učinkovito vplivanje na stranko (metoda I – T – A za profesionalen sprejem in posredovanje zavrnitev)

4. Različne kategorije sogovornikov v postopku izterjave in strategije za uspešno ravnanje z njimi:

  • različne kategorije sogovornikov in strategije za uspešno ravnanje z njimi (kronični neplačniki, večni izogibovalci, žrtve, prijazni ustrežljivci,…),
  • strategije ravnanj v izrednih situacijah (grožnje/žalitve/vpitje, emocionalno izsiljevanje, žalost, obup, profesionalna prekinitev telefonskega pogovora,...).

5. »Zmagovalci trenirajo« – delo na praktičnih primerih.
 

Cena vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi.

Delo poteka v obliki interaktivne (razpisne) delavnice z aktivno udeležbo udeležencev, na praktičnih primerih in realnih situacijah. Sestavni del delavnice so vaje, ki se, glede na vsebino, izvajajo individualno, v paru ali v obliki igre vlog. Vsak udeleženec prejme gradivo, ki ga bomo kot učni pripomoček uporabljali tekom celotne delavnice.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

DatumMestoCena  
8.11.2017Opravičujemo se, toda na ta seminar se ni več mogoče prijaviti.

Povprašajte po novem terminu seminarja
250 EUR + DDVOpravičujemo se, toda na ta seminar se ni več mogoče prijaviti.

Povprašajte po novem terminu seminarja
Opravičujemo se, toda na ta seminar se ni več mogoče prijaviti.

Povprašajte po novem terminu seminarja

Predavatelj/i

Andreja Kanižar je po študiju na Fakulteti za družbene vede praktične izkušnje pri delu s strankami na področju upravljanja s pritožbami, izterjavami in prodajo pridobivala tekom 12-letnega dela na Si.mobilu, kot vodja skupine za upravljanje s pritožbami in kot vodja službe za izterjavo in preprečevanje zlorab. Zadnja štiri leta je samostojna

Potek seminarja

08.45 - 09.00 Dobrodošlica ob jutranji kavi
09.00 - 11.15 Predavanje I. del z diskusijo
11.15 - 12.00 Odmor za pogostitev in priložnost za druženje
12.00 - 13.30 Predavanje II. del z diskusijo
13.30 - 13.45 Krajši odmor
13.45 - 15.15 Predavanje III. del

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih