Učinkovita in suverena telefonska izterjava

Namen seminarja

Uspešno in učinkovito upravljanje s terjatvami postaja za poslovanje podjetij vedno pomembnejša dejavnost, od katere je lahko v veliki meri odvisna njihova finančna uspešnost. Z udeležbo na seminarju boste pridobili znanja, veščine in kompetence, s katerimi boste lahko vsak telefonski stik s stranko pripeljali do želenega cilja – do poplačila obveznosti. Pridobili boste ustrezna znanja, veščine in kompetence s področja komunikacije, s katerimi bodo lahko tudi v najtežjih situacijah ohranili lastno integriteto in suverenost ter s sogovornikom dosegli »zmagam – zmagaš« rešitev in tako zagotovili dolgoročno partnersko sodelovanje s stranko. Nadgradili boste stopnjo profesionalnosti v težavnejših oblikah komunikacije z različnimi kategorijami sogovornikov in razvili veščine in kompetence asertivne komunikacije s poudarkom na kompetenci sprejemanja in podajanja neprijetne informacije (zavrnitve) ter vodenja pogovora v postopku izterjave.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen osebam, ki so v podjetjih zadolžene za zapiranje odprtih terjatev in vsem, ki se ukvarjajo z opominjanjem in izterjavo dolžnikov.

Iz programa seminarja

1. Izterjava kot pomemben del poslovnega procesa podjetja:

  • pomen izterjave za uspešno poslovanje,
  • zakaj ljudje ne plačujejo,
  • izterjava dolga ali dobri odnosi s strankami?

2. Učinkovita in suverena telefonska izterjava:

  • posebnosti telefonske izterjave,
  • kako se lotimo telefonske izterjave (pomen postavitve cilja in strategije),
  • scenarij pogovora za učinkovito in suvereno telefonsko izterjavo – koraki telefonskega pogovora,
  • uspešno zaključevanje pogovora v telefonski izterjavi – zaveza in dogovor.

3. Komunikacijska orodja in metode učinkovite in suverene telefonske izterjave:

  • formula učinkovite komunikacije kot ključ za učinkovito in suvereno izterjavo = 100% posluh + 100% govor,
  • »zmagam – zmagaš« pozicija in kako jo dosežemo (jezik motivacije in partnerstva vs jezik represije in pohlevnosti),
  • energija in moč besed v postopku izterjave (katere besede da, katere ne in zakaj),
  • vodenje pogovora v postopku izterjave ali zakaj so vprašanja »alfa in omega« učinkovite izterjave,
  • učinkovito vplivanje nase za učinkovito vplivanje na stranko (metoda I – T – A za profesionalen sprejem in posredovanje zavrnitev)

4. Različne kategorije sogovornikov v postopku izterjave in strategije za uspešno ravnanje z njimi:

  • različne kategorije sogovornikov in strategije za uspešno ravnanje z njimi (kronični neplačniki, večni izogibovalci, žrtve, prijazni ustrežljivci,…),
  • strategije ravnanj v izrednih situacijah (grožnje/žalitve/vpitje, emocionalno izsiljevanje, žalost, obup, profesionalna prekinitev telefonskega pogovora,...).

5. »Zmagovalci trenirajo« – delo na praktičnih primerih.
 

Cena vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi.

Delo poteka v obliki interaktivne (razpisne) delavnice z aktivno udeležbo udeležencev, na praktičnih primerih in realnih situacijah. Sestavni del delavnice so vaje, ki se, glede na vsebino, izvajajo individualno, v paru ali v obliki igre vlog. Vsak udeleženec prejme gradivo, ki ga bomo kot učni pripomoček uporabljali tekom celotne delavnice.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

Ugodnejša kotizacija za prijave do 1.10.2017 (20 % popust na kotizacijo)!

DatumMestoCena  
8.11.2017Ljubljana250 EUR + DDVPRIJAVA

Predavatelj/i

Andreja Kanižar je po študiju na Fakulteti za družbene vede praktične izkušnje pri delu s strankami na področju upravljanja s pritožbami, izterjavami in prodajo pridobivala tekom 12-letnega dela na Si.mobilu, kot vodja skupine za upravljanje s pritožbami in kot vodja službe za izterjavo in preprečevanje zlorab. Zadnja štiri leta je samostojna

Potek seminarja

08.45 - 09.00 Dobrodošlica ob jutranji kavi
09.00 - 11.15 Predavanje I. del z diskusijo
11.15 - 12.00 Odmor za pogostitev in priložnost za druženje
12.00 - 13.30 Predavanje II. del z diskusijo
13.30 - 13.45 Krajši odmor
13.45 - 15.15 Predavanje III. del

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih