Seminarji

Transferne cene - orodje za zmanjševanje davčnih obveznosti družb

mag. Ivan Kranjec

Namen seminarja

Transferne cene so v času vse večje globalizacije in tendence povezovanja družb z namenom koncentracije kapitala in optimiranja stroškov na ravni skupine, postale tudi učinkovito orodje za zmanjševanje davčnih obveznosti družb. Prav zaradi možnosti prilagajanja davčnih osnov iz naslova transfernih cen je poslovanje med povezanimi osebami izpostavljeno poostrenemu in bolj natančnemu davčnemu nadzoru v primerjavi s poslovanjem na trgu z nepovezanimi subjekti.

Iz programa seminarja

1. Splošno

  • Uvod in definicija transfernih cen (TC)
  • Osnovna pravila s področja TC
  • Poslovanje z rezidenti in nerezidenti
  • Pravne podlage (domače in mednarodne)
  • Priznana obrestna mera za posojila
  • Tanka kapitalizacija

2. Metode ugotavljanja pravilnosti transfernih cen in dokumentacija

  • Opis vsake o petih metod za dokazovanje ustreznosti transfernih cen
  • Kako vemo, kdaj uporabiti posamezno metodo
  • Prednosti in slabosti vsake od metod
  • Kaj naj zajema dokumentacija za TC
  • Do kdaj je potrebno pripraviti dokumentacijo za TC

3. Analiza primerljivosti in funkcijska analiza

  • Kakšen pomen na oblikovanje cen imajo lastnosti predmeta transakcije, opravljene funkcije, vložena sredstva in prevzeta tveganja?
  • Kdaj lahko med seboj primerjamo produkte/storitve in kdaj je bolje primerjati funkcije vpletenih subjektov
  • TC in poslovni modeli

4. Zaračunavanje storitev v skupini

  • stroški skupnih služb, stroški nadzora in lastnikov, »management fee«
  • ključi za delitev stroškov med vpletenimi subjekti

5. Posledice uporabe nepravilnih transfernih cen

  • Dodatno odmerjen davek
  • Primarna in sekundarna prilagoditev
  • Globe, kazenska odgovornost

6. Pogoste napake, zmote, težave zavezancev in aktualnosti iz področja davčnih inšpekcijskih pregledov

  • Povezava med davčnim obračunom in študijo TC
  • Kakšno študijo izdelati in kako TC predstaviti inšpektorju
  • Aktualna področja in teme z inšpekcijskih pregledov

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb). 

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM) med 09.00 in 12.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na izvedbi ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

  • Računovodjem, knjigovodjem ter finančnikom
  • Direktorjem
  • Komercialistom
  • Računovodskim servisom
    • Svetovalcem, ki pomagajo podjetjem pri oblikovanju dokumentacije o transfernih cenah
  • Samostojnim podjetnikom

Reference

»Zanimiv predavatelj, dobro razloži s praktičnimi primeri, sprejemljiv za primere in vprašanja iz prakse. Odlično!«
(Nataša Bjeljarecić, OBI d.o.o.)

»Boljše kot pričakovano in najboljši seminar do sedaj.«

»Vse dobro, pohvale! Dober predavatelj z veliko znanja.«
(Grant Thornton Consulting, d.o.o.)

»Prijeten, strokoven predavatelj, ki obvlada temo in dobro predava.«
(HCC Agencija, d.o.o.)

»Predavanje izvedeno kvalitetno, zanimivo, podkrepljeno z izkušnjami iz prakse. Sama vsebina je tako bolj razumljiva in s tem predavateljem sem si razjasnila kar nekaj dilem.«
(Mazda Motor Slovenija, d.o.o.)

»Učinkovito zaradi majhne skupine.«

»Odličen način podajanja informacij tematike.«
(Alumero d.o.o.)

»Super predavatelj, všeč mi je manjša skupina, zelo zadovoljna.«
(Euromed d.o.o.)

»Odličen ambient, zanimivo predstavljena tema.«
(Tab d.d.)

»Super in zanimiva podaja informacij.«
(Prva osebna zavarovalnica)

»Seminar je bil zelo poučen. Predavatelj je lepo povzel bistvo in vključil praktične primere. Pričakovanja so bila v celoti izpolnjena.«
(Matej D., Finizziv d.o.o.)

Predavatelj/ica

mag. Ivan Kranjec

Po izobrazbi je magister pravnih znanosti, kot davčni svetovalec pa deluje že od leta 2007. Trenutno je zaposlen v družbi CMS Reich-Rohrwig Hainz, pravno svetovanje d. o. o., kjer se posveča predvsem področju transfernih cen in DDV, svetuje pa tudi na področju davka od dohodkov pravnih oseb in dohodnine. Pri svojem delu je nenehno v stiku s pravno…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

19.3.2024

ONLINE

mag. Ivan Kranjec

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.