Praktični pristopi optimiranja stroškov nabave

Namen seminarja

Nabava je po definiciji dejavnost pridobitve blaga ali storitev za izpolnitev ciljev podjetja oz. organizacije. Ob upoštevanju, da ima nabavni strošek največji delež v strukturi stroška večine podjetij, je za dosego ciljev organizacije ključno, da so nabavniki vešči obvladovanja kompleksnih in prepletenih procesov, v katerih pogosto odločajo podrobnosti.

Ker veščin, drobnih trikov in izkušenj ni nikoli dovolj, je namen naše delavnice podati oseben odnos, pristope in izkušnje predavatelja, ki ima to srečo in priložnost, da je vodil tri funkcije, ki sestavljajo nabavni trikotnik: razvoj, nabava in kakovost.

Delavnica temelji na nekonvencionalnem pristopu, ki je kombinacija predavanja, pogovorov in izmenjave dobrih praks, največji poudarek pa je na reševanju primerov iz prakse. Predavatelj stremi k temu, da se za vsako od postavljenih vprašanj poišče ena ali več rešitev na osnovi praktičnih izkušenj in primerov.

Komu je namenjen

Delavnica je namenjena vsem, ki želijo spoznati pogled na nabavne procese in sodelovanje med različnimi službami podjetja in dobaviteljev, posebej pa nabavnikom ter razvojnikom, tehnologom in kakovostnikom, ki sodelujejo v procesu nabave in želijo izboljšati osebne veščine na osnovi praktičnih izkušenj. Delavnica je namenjena sodelujočim v nabavnem procesu, ki že imajo izkušnje, koristna pa bo tudi začetnikom, ki bodo že na začetku svoje poti dobili nekaj napotkov, da bodo lažje naredili prve nabavne korake.

Iz programa seminarja

  • Sodelovanje z dobavitelji
  • Kako se znajti v množici bolj ali manj uporabne ponudbe in interesov?
  • Kako pripraviti in izvesti učinkovit izbor, ki bo kljub kriteriju najboljše cene zadostil kakovostnim zahtevam organizacije?
  • Kako stalno zniževati stroške v nabavi, a ne nenehno pritiskati na znižanje cen?
  • Sodelovanje nabavnega trikotnika v podjetju
  • Kako učinkovito moderirati sodelovanje vseh v nabavo vključenih služb v organizaciji?
  • Kako povezati nabavno in razvojno službo v učinkovit tandem za optimiranje stroškov nabave?
  • Racionalni in učinkoviti postopki
  • Kako pripraviti dobavitelje na redne dobave?
  • Kako izvajati koristno ocenjevanje dobaviteljev in kdaj?
  • Kako zadostiti zahtevam standarda ISO 9001 in se obenem izogniti birokraciji?
  • Kako izpeljati učinkovit postopek reklamacije in ga spremeniti v uspešen popravni ukrep?
  • Cena vključuje:

    • gradivo,
    • jutranjo kavico,
    • pogostitev med odmori in
    • potrdilo o udeležbi.

    Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

    DatumMestoCena  
    4.10.2017Ljubljana250 EUR + DDVPRIJAVA

    Predavatelj/i

    Mag. Matjaž Marovt

    Matjaž Marovt, je samostojni svetovalec v podjetju MJ Marovt poslovno svetovanje in vodilni partner za Slovenijo podjetja Cirtuo GmbH, pred tem pa je bil direktor Tehnične direkcije v Adrii Mobil, član uprave delniške družbe Prevent Global, še prej pa je bil vrsto let na vodstvenih funkcijah v Gorenju kot direktor kakovosti, direktor programa

    Potek seminarja

    08.30 - 09.00 Prihod udeležencev in dobrodošlica ob jutranji kavi
    09.00 - 11.15 Delavnica I. del
    11.15 - 12.00 Odmor za kosilo in priložnost za druženje
    12.00 - 13.45 Delavnica II. del
    13.45 - 14.00 Krajši odmor
    14.00 - 15.30 Delavnica III. del

    Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
    Prosimo, registrirajte se.
    Reference:

    »Izobraževanje je bilo poučno, zanimivo. Z ostalimi udeleženci smo izmenjali mennja glede nabavnih postopkov.«
    (Daniel Turk, Luka Koper d.d.)

    »Strokovno podkovan predavatelj z ogromno praktičnih primerov in namigov.«
    (Boris Obradovič, Avtosteklo, d.o.o.)

    »Zanimivo, predvsem zaradi izmenjave praktičnih izkušenj.«
    (Anita Jerala Peterman, Elan, d.o.o.)

    Drugi seminarji tega predavatelja:

    Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih