Seminarji

Kako napotiti delavca na delo v tujino po 1.1.2018?

mag. Tanja Magister

Namen seminarja

Zakon o čezmejnem opravljanju storitev se je pričel uporabljati s 1. 1. 2018 in je prinesel precej novih pravil ter postopkov pri napotitvi delavca v tujino.

Seminar je namenjen vsem podjetjem, ki napotujejo svoje zaposlene v tujino, bodisi opravljajo storitve pri strankah, bodisi na delo v povezane družbe.

Vse večja mobilnost zaposlenih že sama po sebi prinaša raznovrstne izzive, saj je v primeru čezmejnega opravljanja dela vedno potrebno upoštevati zakonodajo obeh držav članic ter osebne okoliščine vsakega posameznega delavca. Dodatno pa zakonodajne spremembe in praksa nadzornih organov v tujini odpirajo celo vrsto dodatnih vprašanj in tveganj v zvezi z delom v tujini:

  • Ali ustrezamo pogojem za pridobitev A1 obrazca?
  • Ali gre v našem primeru za napotitev ali delo v več državah?
  • Ali lahko neobdavčeno izplačamo potne stroške?
  • ...

Na prenekatera pristojni organi še niso podali odgovora.

V sklopu seminarja bomo pogledali, kako planirati napotitev ter hkrati zadostiti slovenskim in mednarodnim predpisom s področja prispevkov za socialno varnost ter dohodnine, ter kje so v praski nejasnosti in kako čim bolj omejiti tveganje.

Iz programa seminarja

1. Možnosti dela v tujini in planiranje napotitev

  • Kaj je službena pot in kaj napotitev
  • Pravice napotenih delavcev po Zakonu o delovnih razmerjih in pogodba o napotitvi delavca na delo v tujino

2. Prispevki za socialno varnost pri napotitvah in konvencijska potrdila

  • Kako pridobiti obrazec A1 in kakšni so pogoji za pridobitev
  • Napotitev ali delo v več državah (12. ali 13. člen Uredbe ES 883/2004)
  • Napotitev in izredni dogovori v sklopu koordinacije sistemov socialne varnosti znotraj EU/EGP/Švice
  • Pravila po bilateralnih sporazumih o socialni varnosti in pridobivanje konvencijskih potrdil
  • Možnosti izvzetja iz osnove za obračun prispevkov za socialno varnost pri napotenih delavcih

3. Obdavčitev napotenih delavcev z vidika dohodnine ter postopki uveljavljanja ugodnosti po konvencijah o izogibanju dvojnega obdavčevanja (KIDO)

  • Možnosti spremembe rezidentskega statusa napotenega delavca
  • Obračun plače za napotenega delavca in REK obrazci
  • Povračila potnih stroškov
  • Kako in kdaj uveljavljati ugodnosti po KIDO

4. Na kratko o stroških napotitev in transfernih cenah

Seminar ne pokriva interpretacij lokalne zakonodaje tujih držav!

  • Cena vključuje:
  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

Potek seminarja

08.45 - 09.00 Dobrodošlica ob kavi
09.00 - 11.00 Predavanje I. del
11.00 - 11.30 Odmor za pogostitev
11.30 - 13.30 Predavanje II. del

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vsem, ki napotujete delavce na delo v tujino ter vas zanimajo novosti, ki jih je prinesel novi Zakon o čezmejnem izvajanju storitev.

Reference

»Povsem zadovoljna, predavateljica super.«

»Odlično predavanje.«

»Super, zelo informativno, zelo kompetentna predavateljica.«

»Odlično vzdušje, dobila odgovore na vprašanja.«

Predavatelj/ica

mag. Tanja Magister



Tanja Magister, diplomirala je iz smeri Računovodstvo in revizija na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kasneje pa je nadaljevala izobraževanje na Pravni Fakulteti v Mariboru, kjer je zaključila magistrski študij Davčnega prava. Zaposlena je kot davčna svetovalka v družbi BDO Svetovanje d.o.o., kjer se ukvarja z delovno zakonodajo, osebnimi davki in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

26.4.2018

Maribor

mag. Tanja Magister

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.