Webinar

Obračunavanje plač in drugih prejemkov v javnem sektorju z vsemi novostmi po 1.1.2021

Majda Gominšek

Namen seminarja

V praksi se pogosto pojavljajo vprašanja v zvezi z obračunom plač in drugih prejemkov. Prav tako glede na spremenjeno zakonodajo in razmere v obdobju med in po epidemiji, prihaja do vprašanj in dilem, kako pravilno obračunati plače ter ostalih povračil povezanih z delom.

V ta namen smo za vas pripravili seminar, na katerem bomo pogledali, kako je z obračunom plač ter na katere zakone in posebnosti je potrebno paziti.

Poudarek tokratne vsebine bo na posebnostih obračunov, ki jih prinašajo PKP ukrepi, od PKP 6 do PKP8 za javni sektor (dodatki in tudi obračuni v primeru višje sile, karantene, vlaganje rek obrazcev in refundacijskih zahtevkov)! Gre za posebnosti v obračunu plač za javni sektor v času epidemije, na tem področju pa je kar nekaj nejasnosti.

Sicer pa je leto 2021 prineslo novosti na področju minimalne plače, ki se s 1.1.2021 izračunava po formuli. Predavateljica bo predstavila različne zakonske spremembe ter vas opozorila, na kaj morate paziti pri povračilih in drugih prejemkih iz delovnega razmerja. Pogledali bomo kako je z letnim dopustom in regresom za letni dopust.

Dotaknili pa se bomo tudi izvršbe in pogledali spremembe ter dopolnitve Rek obrazcev in iRek obrazca po 1.6.2020 in še druge aktualne novosti na računovodskem področju.

Vabljeni!

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, z udeležbo v dvorani in preko on-line prenosa. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

1. Plače:

  • Zakonske podlage na delovno-pravnem področju;
  • Obračun plač: sestavni deli plač (določitev osnovne plače, dodatki, bonitete, delovna uspešnost, uvrstitev v plačne razrede, napredovanja);
  • Obračun prispevkov: od katere osnove moramo obračunavati in plačati prispevke za socialno varnost;
  • Posebnosti pri obračunu plač: starejši delavci, mladi, oprostitve plačila PIZ;
  • Vse o izvršbi - posebnosti: vrstni red sklepov, novi zneski pri izvršbi;
  • Osnove za nadomestila, stopnje za obračun nadomestil, preverili kaj je pomembno z vidika zahtevkov za refundacije.

2. Povračila in drugi prejemki iz delovnega razmerja:

  • Vrste povračil iz delovnega razmerja (malica, prevoz na delo, jubilejne nagrade, solidarnostne pomoči,...);
  • Kaj velja ZUJF ali kolektivne pogodbe;
  • Povračila na službeni poti;
  • Kako je s povračili, če je delavec zaposlen za krajši delovni čas;
  • Letni dopust in regres za letni dopust;
  • Poročanje na REK obrazcih.

Poudarek na posebnosti obračunov, ki jih prenašajo PKP ukrepi od  PKP 6  do PKP8 za javni sektor (dodatki in tudi obračuni v primeru višje sile, karantene, vlaganje rek obrazcev in refundacijskih zahtevkov)

3. Poleg navedenih vsebin bomo podali poudarek na  določitev prave osnove za nadomestilo plače v breme ZZZS iz leta 2020 ali iz leta 2021, torej kateri dodatki se NE vštevajo po PKP5 do PKP7.

4. Kateri ukrepi po PKP zakonih še veljajo v letu 2021.

5. Vprašanja in odgovori.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal med 9. in 12. uro, preko ZOOM-a. Vmes naredimo 15 min odmor. Število mest je omejeno!

  • V času epidemije ne izvajamo predavanj z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste povabljeni na ponovitev webinarja ali pa vam bo poslan posnetek predavanja.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja ali seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavatelj sproti podal odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Komu je namenjen

Webinar je namenjen računovodjem, finančnikom, kadrovikom, direktorjem in drugim zaposlenim, ki morajo poznati in se ukvarjajo z obračunom in izplačilom plač in so zaposleni v javnem sektorju.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Majda Gominšek

finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

2.3.2021

ONLINE

Majda Gominšek

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.