Webinar

Analiziranje in razumevanje računovodskih izkazov s pomočjo kazalnikov za različne uporabnike

dr. Lidija Robnik

Namen seminarja

Sprašujemo vas: »Ali znate brati in razumeti računovodske izkaze, ali veste, kje so lahko pasti in nevarnosti v računovodskih izkazih, poznate svojo boniteto oz. boniteto vašega poslovnega partnerja?, ...?«, če odgovori niso pritrdilni, nič narobe. Prav v namen, da se seznanite in naučite pravilnega razumevanja računovodskih izkazov, smo za vas pripravili seminar, ki je bolj v obliki delavnice. Seznanili in naučili vas bomo vse, kar se iz računovodskih poročil razbere in razume, prav tako pa vas bomo opozorili na pasti in nevarnosti.

Na vse te naloge in vprašanja bomo znali odgovoriti, če bomo znali ugotoviti boniteto in vpliv denarnega toka na naše poslovanje. Pomembno je razumeti glavne informacije, ki nam dajo sliko o poslovni in finančni stabilnosti poslovanja, kreditni sposobnosti in likvidnosti ter s tem znižujemo tveganje denarnega poslovanja.

OPOMBA: NA SEMINAR S SEBOJ PRINESITE KALKULATORJE, DA BO DELO LAHKO ČIM BOLJ PRAKTIČNO!

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, z udeležbo v dvorani kot tudi izvedbo preko on-line prenosa. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na seminarju. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  1. Informacije iz računovodskih izkazov (bilanca stanja, izkaz poslov nega izida, izkaz denarnih tokov.

  2. Pomen internih aktov o poslovanju družbe.

  3. Kdo so uporabniki računovodskih informacij in kakšne informacije jim posredujemo?

  4. Predstavitev ključnih pojmov iz bilance stanja, izkaza poslovnega izida in izkaza denarnih tokov.

  5. Kako ugotovimo boniteto poslovanja s pomočjo računovodskih izkazov?

  6. Kdaj in zakaj je pomembno dolgoročno in kratkoročno finančno načrtovanje pri poslovanju in kakšen je lahko vpliv na poslovne odločitve ?

  7. Pomen in vsebina finančne analize.

  8. Uporaba, pomen in komentarji povezani z izračuni finančnih in računovodskih kazalnikov poslovanja (likvidnost, solventnost, donos, ekonomičnost, dodana vrednost, kapitalska ustreznost, zadolženost, investicijska sposobnost, EBIT, EBITDA, NOPAT, obratni kapital, neto dolg, neto upnika ali dolžnik, EVA ipd.).

  9. Izračun in razumevanje koeficientov likvidnosti, plačilne sposobnosti, obračanja sredstev in obveznosti.

  10. Diskusija in odgovori na vprašanja udeleženk/udeležencev.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo 15 % popust pri udeležbi na nekaterih seminarjih/webinarjih v okviru Centra za izobraževanje, kar je razvidno pri objavi posameznega izobraževanja (izključujejo se le nekateri webinarji in več-dnevne šole). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal preko ZOOM, med 9. in 13. uro. Tekom predavanja naredimo 30 min pavzo. Število mest je omejeno!

  • V času epidemije ne izvajamo predavanj z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 3 dni po izvedbi webinarja.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Komu je namenjen

Webinar je namenjen direktorjem podjetij, samostojnim podjetnikom, vodjem financ in računovodstev, vodjem računovodskih servisov, finančnim analitikom in vsem, ki se srečujejo z analiziranjem računovodskih izkazov.

Predavatelj/ica

dr. Lidija Robnik

dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon., je samostojna podjetnica in se ukvarja s svetovanjem in izobraževanjem s področja financ, davkov, računovodstva in podjetništva. Sodeluje z različnimi organizacijami, podjetniki in zbornicami in predava v okviru strokovnih seminarjev, delavnic, konferenc. Pripravlja strokovne vsebine za več priročnikov in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

15.4.2021

ONLINE

dr. Lidija Robnik

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.