Seminarji

Covid-19 v podjetju / organizaciji – kdaj in kako mora delodajalec ukrepati?

Tanja Bohl

Namen seminarja

Vsako podjetje se sooči s težavo, kaj storiti, ko se v podjetju prvič pojavi sum na prisotnost Covid-19.

V zadnjih šestih mesecih je bilo objavljenih že veliko priporočil in navodil z namenom zaščite pred širjenjem virusa ter ohranjanjem čimbolj "normalnega " delovanja podjetij, a dejstvo je, da nas prisotnost virusa v neposredni bližini še vedno preseneti. Potrebno pa je upoštevati tudi, da je Ministrstvo za zdravje sprejelo Protokol, ki delodajalcem nalaga posebne obveznosti in sodelovanje z medicino dela v primeru potrjene okužbe na delovnem mestu in v zvezi z napotitvijo v karanteno, ki jih moramo nujno upoštevati! 

Da bo vaše podjetje lahko še naprej delovalo tudi v primeru pojava bolezni, boste na našem webinarju prejeli 7-stopenjski načrt. Ta vas bo opolnomočil pri pripravi ukrepov, ki jih je treba sprejeti v trenutku suma ali dejanske prisotnosti COVID-19 med vašimi sodelavci ali njihovimi bližnjimi in vam tako zagotovil izvedljiv načrt za vzdrževanje poslovanja.

DODATNO:

Zaradi ukrepov, ki jih je Vlada RS sprejela za zaprtje države (vsaj) od 1. do 11. aprila se delodajalci srečujejo z mnogimi vprašanji in dilemami, kako ustrezno organizirati delovni proces tako ob morebitnem upadu prometa oz. poslovanja, kot tudi ob povečanih odsotnostih delavcev zaradi varstva otrok. Upoštevaje navedeno vas bomo na seminarju opremili tudi z znanjem o ukrepih oz. možnostih, ki jih imajo delodajalci na voljo v času ponovnega zaprtja države.

Iz programa seminarja

Kaj boste spoznali na našem webinarju? Praktični načrt v sedmih korakih za obravnavanje sumov ali dejanskih primerov COVID-19 v podjetju:

1. Preventivno ravnanje z namenom zajezitve širjenja virusa;

2. Delo na daljavo;

3. Sum na okužbo z virusom SARS-CoV-2 na delovnem mestu in ukrepi delodajalca;

4. Potrjena okužba z virusom SARS-CoV-2 na delovnem mestu in ukrepi delodajalca;

5. Napotitev v karanteno;

6. Soočanje z odsotnostmi delavcev;

7. Vidik varstva osebnih podatkov.

V okviru 7-ih glavnih točk programa, bomo tekom izvedbe odgovorjali na spodaj navedena vprašanja:

  • Zaznan sum na prisotnost COVID-19 v podjetju - kdaj mora delodajalec ukrepati?

  • Kaj lahko delodajalec vpraša delavca?

  • Službene poti – tveganja zaposlenih, ki se vračajo na delovna mesta?

  • Obveznosti delodajalca pri obveščanju zaposlenih.

  • Kaj v primeru blagih simptomov bolezni – bolniški stalež, delo od doma ali??

  • Takojšnji ukrepi (razkuženje delovnega mesta ipd.)

  • Katere ukrepe mora delodajalec sprejeti glede COVID pozitivnih zaposlenih in po potrebi glede drugih zaposlenih?

  • Kdaj velja obveznost karantene in kakšne so posledice?

  • Kdaj zaposleni ne more delati in kakšne so posledice?

  • Kdaj je mogoče in / ali je treba ponuditi domačo pisarno? Kakšne so zakonske zahteve glede dela od doma (z vidika varnosti in zdravja pri delu, povrnitve stroškov, evidence dela, komunikacijskih kanalov ipd.)

  • Komunikacija glede COVID pozitivnih zaposlenih – odločbe, bolniške, NIJZ ipd.

  • Preventivni / pandemični načrt.

  • Izvajati zavezujoče varnostne standarde in pravila varstva pri delu.

  • Urniki in zaščitni intervali: izmensko delo, domača pisarna.

  • Službena potovanja.

  • Dogovori o zastopanju.

  • Dostop tretjih oseb do podjetja – vzpostavljena pravila glede zunanjih sestankov ali fizičnih stikov s poslovnimi partnerji, strankami, …

Program je pripravljen glede na realno stanje COVID-19 v Sloveniji in njegovim vplivom v podjetjih. Vsebina se navezuje na vsakodnevna prejeta vprašanja, ki jih kot strokovna založba prejemamo - v povezavi s primerom okužbe v podjetju ter kako ravnati s pravnega in delovnopravnega vidika. V okviru pripravljene tematike želimo na kratko, a konkretno in sistematično odgovoriti na dileme delodajalcev in delavcev v povezavi s COVID-19 preventivnimi postopki kot tudi postopki v primeru že prisotnega virusa v podjetju.

Vaša predhodna vprašanja so zelo zaželjena in jih ob prijavi lahko pošljete na larisa.berginc@dashofer.si.

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal med 10. in 12. uro, preko ZOOM. Število mest je omejeno!

  • Zaradi epidemije v državi trenutno ne izvajamo predavanja z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste povabljeni na ponovitev seminarja, ali boste prejeli posnetek predavanja, v kolikor bo na voljo.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Webinar je namenjen delodajalcem, direktorjem, namestnikom direktorja, vodjem in direktorjem kadrovske službe, službam za kadrovanje in HR managerjem, vodjem splošne službe, poslovodjem, lastnikom, vodjem pravne službe kot tudi vsem, ki jih vsebina predavanja zanima.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Tanja Bohl

je leta 2001 zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Po opravljenem državnem pravniškem izpitu leta 2003 se je zaposlila v Odvetniški pisarni Miro Senica in odvetniki, kariero pa nadaljevala kot odvetnica in kasnejša partnerica v Odvetniški pisarni Ulčar & partnerji. Od maja 2013 je aktivna v lastni odvetniški pisarni, in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

30.6.2021

ONLINE

Tanja Bohl

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.