Seminarji

Instrumenti zavarovanja terjatev in obveznosti

dr. Lidija Robnik

Namen seminarja

Terjatve do kupcev predstavljajo problem v vsaki gospodarski družbi ali pri podjetniku. Pogosto se vprašamo, zakaj nastane problem in tveganje, da nam kupec ne bo plačal, če smo sami korektno opravili posel.

Zato v praksi radi rečemo … prodati v današnjem času ni problem, prav tako ni problem najti kupca … Pojavi pa se dvom, ali bo kupec plačal v dogovorjenem času. Zavedati se moramo, da je vsaka prodaja tveganje, kot vse, kar je povezano z denarjem, to tveganje pa moramo upoštevati (če lahko) v ceni svoje prodaje. Da bi se vsem dvomom in tveganjem izognili, je smiselno pred pričetkom posla kupca preveriti – ugotoviti njihovo boniteto in terjatve zavarovati z ustreznimi instrumenti plačilnega prometa. Kateri so tisti pravi instrumenti zavarovanja za posamezne terjatve, vam bomo predstavili na našem kratkem seminarju.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

Predstavitev nastanek terjatev do kupcev iz poslovanja ter obveznosti do dobaviteljev.

Obračunavanje obresti – da ali ne?

Vrste terjatev do kupcev (dobropisi, odpisi, oslabitve, zastaranje).

Vrste obveznosti do dobaviteljev (dobropisi, odpisi, zastaranje).

Finančni popusti za predčasno plačilo terjatev – da ali ne?

Načini opominjanja kupcev za plačilo obveznosti.

- Kdaj terjatev dati v tožbo in kdaj ne?

- Predstavitev različnih instrumentov zavarovanja terjatev do kupcev (avans, menica, izvršnica, kompenzacija, cesija, asignacija, prevzem dolga, bančna garancija, akreditiv, inkaso, zastava premoženja).

- Insolvenčni postopki – računovodski in davčni vidik pri upniku in dolžniku.

- Ukrepi državne pomoči za izboljšanje likvidnosti organizacij v času korona krize.

- Državna jamstva za najeta bančna posojila organizacij v času korona krize.

- Ukrepi za pomoč znanstveno-raziskovalnim projektom za boj z epidemijo.

- Primeri knjiženj ter njihov računovodski in davčni vidik (vidik DDPO in DDV).

- Strokovna diskusija med udeleženci/udeleženkami ter odgovori na vprašanja.

Cena vključuje:
• gradivo,
• jutranjo kavico,
• pogostitev med odmori in
• potrdilo o udeležbi.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Oba tipa izvedbe seminarja bosta potekala med 9. in 13. uro (vmes naredimo 15 min odmor). Število mest je omejeno!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 3 dni po izvedbi webinarja.

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line izobraževanju.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja ali seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavatelj sproti podal odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi.

Komu je namenjen

  • direktorjem gospodarskih družb,
  • samostojnim podjetnikom,
  • finančnikom,
  • komercialistom,
  • računovodjem,
  • vodjem računovodskih servisov,
  • vsem, ki jih navedena vsebina zanima.

Predavatelj/ica

dr. Lidija Robnik

dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon., je samostojna podjetnica in se ukvarja s svetovanjem in izobraževanjem s področja financ, davkov, računovodstva in podjetništva. Sodeluje z različnimi organizacijami, podjetniki in zbornicami in predava v okviru strokovnih seminarjev, delavnic, konferenc. Pripravlja strokovne vsebine za več priročnikov in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

25.11.2020

Ljubljana

dr. Lidija Robnik

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.