Seminarji

Prodaja B2B in B2C sta preteklost, prihaja H2H

Anja Žagar

Namen seminarja

Spoznajte najnovejši prodajni pristop, ki ga že uporabljajo najboljši prodajalci po svetu. Gre za H2H prodajo, ki temelji na različnih prodajnih pristopih za osebnostno različne stranke (kupce). Večina prodajalcev je pri prodaji osredotočenih na način prodaje, ki bi ustrezal njim samim. Ko se pogovarjajo s kupcem ali stranko, govorijo o lastnostih izdelka ali storitve, ki se njim zdijo najbolj privlačne. Pri prodaji so tako zelo osredotočeni sami nase, da postanejo gluhi za potrebe in želje kupca, katerega morda zanima drugačen način pogovora. Namesto, da izgubljate čas in energijo s prodajo, polno presežnikov in obljub, se raje začnite pogovarjati z njimi in razumeti njihove potrebe – na tem temelji H2H prodaja. Namen je ozavestiti spremembe, ki jih narekujejo trendi v prodaji (H2H) in vse bolj zahtevni in informirani kupci. Pomembno je poosebiti prodajni nastop do kupca in govoriti njegov jezik prodaje. Prodajalec mora kupcu pričarati nepozabno prodajno izkušnjo.

Iz programa seminarja

SLUŠATELJI BODO NA DELAVNICI: - spoznali razliko med prodajo nekoč (B2B in B2C) in danes (H2H) - kaj danes še vedno deluje in kaj zagotovo ne deluje več - spoznali piramido prodajnega procesa – stari vs. novi model prodaje - spoznali lijak postavljanja prodajnih vprašanj - spoznali štiri osnovne tipe osebnosti kupcev in njihove nakupne navade in želje - prepoznati čustvene potrebe kupca in njegove (skrite) nakupne želje - znali skozi prodajni proces ugotoviti, tudi to, kaj kupca skrbi pri nakupni odločitvi - naučili skozi prodajni pogovor pridobiti čim več informacij o kupcu in kako potem te uporabiti pri zaključevanju prodaje in kasnejšemu supportu - spoznali način komplementarne prodaje - praktični del: pogovor o primerih iz prakse

Cena vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani. Fizičnim osebam omogočamo plačilo na tri obroke.

Potek seminarja

09.00 - 09.15 Dobrodošlica ob jutranji kavi
09.15 - 11.15 Predavanje
11.15 - 11.45 Odmor s pogostitvijo in priložnost za druženje
11.45 - 14.00 delavnica

Komu je namenjen

Seminar je namenjen prodajalcem, podjetnikom, B2B ali B2C prodajalcem, komercialistom zaposlenim v trženju ali marketingu, pogajalcem in vsem, ki delajo v prodaji in komunicirajo z ljudmi.

Predavatelj/ica

Anja Žagar

je diplomantka Ekonomske fakultete v Ljubljani, lani pa je uspešno zaključila tudi šolanje na TBA v Kanadi na področju mednarodne poslovne kulture. Je članica Business Inteligence Centra (BIC) v Ljubljani in mentorica v Mentorskem programu Zavod Y. Leta 2011 je ustanovila Podjetniški center Zaupam vase! s poslanstvom pospeševanja in spodbujanja…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

20.9.2017

Ljubljana

Anja Žagar

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.