Namen seminarja
Mednarodni sejem je odlična priložnost za predstavitev podjetja in njegovih izdelkov potencialnim kupcem (odjemalcem) na tujih trgih. Nastop na sejmu lahko zagotovo omogoči podjetju pridobitev novih kupcev in povečanje izvozne prodaje in je hkrati tudi optimalen promocijski (marketinški) instrument. Napačna izbira sejma, nejasni cilji nastopa na sejmu, neprofesionalni pristop k organizaciji in nastopu na sejmu, neučinkovita posejemska dejavnost, pa imajo lahko posledično za podjetje ne samo zelo visoke stroške, ampak vržejo tudi slabo luč na podjetje samo, tuji kupci dobijo o podjetju slab vtis, ki ga je kasneje zelo težko popraviti.
Iz programa seminarja
Na seminarju boste spoznali:
- Pomen (mednarodnih) sejmov za podjetja – vrste in posebnosti sejmov
- Mednarodni sejmi – kdo in kdaj na mednarodne sejme
- Vrsta sejmov - izbira posameznih sejmov (dejavniki izbire sejmov) – viri podatkov o sejmih
- Motivi in cilji razstavljanja na sejmih (cilji razstavljalcev in cilji obiskovalce-kupcev)
- Vrsta in velikost razstavnega prostora
- Priprave (načrtovanje) pred sejmom – terminski plan aktivnosti pred sejmom (velikost prostora, prijava, finančni načrt, osebje, vabila,…)
- Sejemska beležka - kako jo pripraviti + primer
- Aktivnosti na sejmu (naloge in pristojnosti osebja, način komuniciranja s kupci,spremljanje konkurence…)
- Posejemske aktivnosti (obdelava podatkov o obiskovalcih, razgovori s kupci, zahvalno pismo, poročilo o sejmu, ocenitev uspešnosti…)
- Ostalo = informacije: vračilo DDV za sejme + možnost sofinanciranja individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini
Potek seminarja
09.00 - 09.15 Dobrodošlica ob kavi
09.15 - 11.30 Predavanje I. del
11.30 - 12.30 Odmor za kosilo in druženje
12.30 - 14.00 Predavanje II. del
Komu je namenjen
- Vsem podjetjem, ki šele razmišljajo o nastopu na sejmu na tujih trgih,
- Podjetjem, ki imajo že določene izkušnje, pa si želijo več informacij o uspešnejšem nastopu,
- Vsem zaposlenim, ki so kakorkoli povezani z izvozno prodajo na tujih trgih in bi radi več vedeli o pomenu sejmov kot prostoru za pridobivanje ogromno informacij,
- Vsem zaposlenim, ki so v okviru svojega podjetja že nastopali na sejmih in bi radi svoj nastop izboljšali,
- Vsem zaposlenim, ki se bodo v bodoče udeležili sejma ali pa bodo kot osebje nastopali na sejemskem prostoru.
Predavatelj/ica
Ivanka Šenk Ileršič
Ivanka Šenk Ileršič, magistrica ekonomskih znanosti s področja mednarodnega marketinga, ima dolgoletne izkušnje na vodstvenih in vodilnih mestih na področju internacionalizacije podjetij ter trženju in prodaji njihovih izdelkov na tujih trgih. V podjetjih, kjer je bila zaposlena je zgradila in organizirala celotno prodajno mrežo na trgih Avstrije,…
Termin in kraj dogodka
15.12.2015
Ljubljana
Ivanka Šenk Ileršič
190 Eur
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti