Seminarji

Poslovni bonton, odlično komuniciranje in javni nastop

Irena Potočar Papež

Namen seminarja

Le 15 % komunikacije sestavlja vsebina, ostalih 85 % pa spretnosti oziroma veščine komuniciranja. Kar 85 % poslovnega uspeha je torej odvisnega od komunikacijskih spretnosti!
  • V vaši pisarni bo pomemben podpis pogodbe o poslovnem sodelovanju. Kako boste za mizo razporedili udeležence tega dogodka? Ali  je pomemben vrstni red podpisnikov? Je na mizi ob tej priložnosti lahko cvetlični aranžma? Kaj pa zastavice organizacij, ki jih zastopajo podpisniki? 
  • Kaj storiti, če na sestanek zamujate ali pa ste prezgodnji? Kaj storiti s prišlekom (gostom), ki na sestanek k vam zamuja ali pa je prezgoden? 
  • Kako hitro je treba odgovoriti na elektronsko sporočilo? Kdaj dati obvestilo po nelektronski pošti še komu v vednost in kdaj je to neprimerno? 
  • Ali je vabilo lahko del prvega vtisa? Zakaj ga je nemogoče napisati v dveh minutah? 
  • Na kaj vse se je treba pripraviti, ko prvič gostite v svojih poslovnih prostorih pomembnega gosta (protokolarni obisk, delovni sestanek …)? 
  • V prostoru, v katerega ste vstopili, je 12 oseb. Se boste z njimi ob pozdravu rokovali? Zakaj da oziroma ne? 
  • Ali je vrstni red naziva oziroma funkcije ter imena in priimka na poslovni vizitki ter na poslovnih dopisih pomemben? Poznate tovrstna pravila? 
  • Poznate štiri čudežne besede, s katerimi »gore premikamo«? 
  • Kakšno vlogo imajo vrednote in čustvena inteligenca pri komuniciranju v poslovnem svetu? 

 Komuniciramo ves čas v različnih poslovnih in družbenih okoljih (gospodarstvo, politika, vzgojno-izobraževalne ustanove, državna in javna uprava, …). In ob tem nastopamo ter tako izpostavljamo sebe in delodajalca, ki ga zastopamo oziroma predstavljamo. Sestavni deli tega komunikacijskega procesa so jezikovna pravila, bonton, besedno in nebesedno sporazumevanje.

Iz programa seminarja

  • Vabilo (uskladitev termina, pravopisne, slovnične in oblikoslovne značilnosti v vabilih, poslovni bonton pri vabljenju) in gradivo
  • Najosnovnejša jezikovna pravila (pri pripravi elektronskih prosojnic in netiketi)
  • Priprava prostora, tehnična podpora, postrežba
  • Sprejem gostov, sodelujočih
  • Značilnosti sestanka
  • Nebesedna komunikacija (pomen očesnega stika, proksemike, mimike, gestikulacije …)
  • Besedna komunikacija (komunikacijski slogi, aktivno poslušanje, JAZ/TI sporočila, povratna informacija)
  • Značilnosti pravorečja
  • Priprava na nastop (na sestanku, sejmu …)
  • Sestavni deli govora, nastopa
  • Vrste govorov glede na različne dejavnike (ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, prostor, namen srečanja …)
  • Namigi za premagovanje treme, osredotočenost in samozavest na različnih poslovnih »odrih«
  • Abeceda poslovnega bontona, ki jo mora obvladati dober govornik
  • Poslovni bonton (rokovanje, nagovarjanje, vikanje/tikanje, predstavljanje, sedežni red)
  • Svečano podpisovanje pogodb in ostalih dokumentov
  • Poslovne vizitke in darila
  • Namigi in rešitve za številne zadrege ...

Potek seminarja

Seminar bo potekal od 9.00 do 15.30, z vmesnimi odmori.

Komu je namenjen

Vabljeni vsi, ki morate pogosto ali pa tudi le občasno nastopiti pred manjšo ali večjo skupino ljudi (nastop na sestanku pred nekaj sodelavci ali poslovnimi partnerji, nastop pred številčnejšim občinstvom na različnih prireditvah ob različnih priložnostih, pred študenti, na seji občinskega sveta, pred predstavniki medijev, pred morebitnimi kupci na sejmu ali poslovnimi partnerji …).

Predavatelj/ica

Irena Potočar Papež



Irena Potočar Papež zelo dobro pozna značilnosti različnih delovnih okolij, saj je bila zaposlena tako v javnem sektorju, občinski upravi, gospodarstvu, kot v medijih. Zadnjih petnajst let se ukvarja tudi z izvajanjem praktičnih izobraževanj in vodenjem dogodkov za različne ciljne skupine in priložnosti, kot so razstave, okrogle mize, slovesna…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

21.10.2016

Ljubljana

Irena Potočar Papež

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.